Mojeoko - logotip
0
sl / hr / RS / BiH

Splošni pogoji poslovanja

1. Splošno

  • Ta pravila določajo pogoje uporabe naročilnice Mojeoko. Storitev za podjetje INSPHARMA d.o.o izvaja podjetje eVitix d.o.o., Šmartinska cesta 53, 1000 Ljubljana, Matična številka: 9456821000, Identifikacijska številka za DDV: SI79625738 (v nadaljevanju trgovec).
  • Trgovec je imetnik dovoljenja za opravljanje trgovinske dejavnosti. Trgovec zagotavlja kakovost in sledljivost izdelkov.
  • Izrazi, ki so uporabljeni v teh splošnih pogojih, imajo naslednji pomen:
    • Kupec je fizična ali pravna oseba, ki je izpolnila obrazec za naročilo izdelkov na spletni strani Mojeoko.
    • Uporabnik je vsaka fizična ali pravna oseba, ki uporablja spletno stran Mojeoko
  • Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.
  • S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.
  • Vsebine na spletni strani so za informativno in izobraževalno rabo ter niso mišljene kot nadomestek za zdravniško posvetovanje. O uporabnosti naših nasvetov in predlogov svetujemo, da se kupec glede na svoje zdravstveno stanje posvetuje s svojim osebnim zdravnikom.

2. Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti Trgovca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (elektronska pošta, telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
  • informacije o načinu plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnosti vračila izdelkov;
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.

3. Naročilo

  • Na spletni strani Mojeoko je mogoče naročiti izdelke le za območje Republike Slovenije.
  • Naročilo je mogoče oddati le v slovenskem jeziku. Naročilo postane veljavno s trenutkom, ko ga kupec odpošlje.
  • Naročeni izdelki se obračunajo po cenah, ki so objavljene na naročilnici Mojeoko v trenutku oddaje naročila. Vse cene vsebujejo DDV. Znesek poštnine in morebitne kupnine se obračuna v zadnjem koraku naročila in se plača po predračunu, po povzetju ali s kreditno kartico.
  • Pridržujemo si pravico do napak pri cenah, o čemer bomo kupca obvestili v 24 urah od oddaje naročila in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.
  • Če izdelka ni na zalogi, bomo o tem kupca obvestili v roku 1 delovnega dne po oddanem naročilu in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.
  • Oddano naročilo predstavlja kupoprodajno pogodbo in bo shranjeno v prostorih Trgovca in v elektronski obliki ter bo obravnavano strogo zaupno. Pisni izvod naročila Trgovec pošlje kupcu skupaj z naročenimi izdelki. V kolikor želi kupec naknadno prejeti dodaten izvod naročila, to pisno sporoči Trgovcu, ki mu ga pošlje v primernem roku. Za pošiljanje dodatnega izvoda naročila se zaračunajo stroški kopiranja in pošiljanja.
  • Pridržujemo si pravico do napak na spletni strani Mojeoko, o čemer bomo kupca obvestili v roku 24 ur in mu povrnili morebitne nastale stroške.

4. Ponudba izdelkov, rok dobave, prevzem in načini plačila

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja prek spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Kljub prizadevanjem za zagotavljanje točnosti in ažurnosti informacij na spletni strani, lahko pride do napak v podatkih o izdelkih, cenah ali razpoložljivosti. Trgovec ne prevzema odgovornosti za morebitne napake ali netočnosti. V primeru, da opazite napako, vas prosimo, da nas o tem obvestite na email: info@inspharma.com, in skušali jo bomo čim hitreje odpraviti. Podjetje si pridržuje pravico do spremembe informacij brez predhodnega obvestila. Zato lahko pride tudi do napak. Prosimo, da nas o njih obvestite na email: info@inspharma.com. Skušali jih bomo čim hitreje odpraviti.

4.1. Rok dobave

Naročeni izdelki bodo odposlani najkasneje v roku 2 delovnih dni od oddaje naročila. Če Trgovec ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago ne bo na zalogi, bo o tem kupca obvestil na njegov elektronski naslov v roku 24 ur.

Naročeni izdelki bodo dostavljeni z navadno dostavo. Stroški dostave so navedeni na naročilnici.

Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka.

Če Trgovec pravočasno odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je kupec navedel ob naročilu. Če ob času dostave ni nikogar na naslovu, dostavljavec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu predaje blaga.

4.2. Prevzem izdelkov in načini plačila

Način prevzema izdelkov in način plačila stranka določi v fazi zaključka nakupa, kjer se tudi nahajajo vse informacije v zvezi s tem: https://www.mojeoko.si/zakljucek-nakupa/. (povezava do košarice mojeoko)

5. Cene

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave, ki se obračuna v zadnjem koraku oddaje naročila. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi Trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen.

6. Postopek nakupa

6.1. Postopek oddaje naročila

Uporabnik vpiše želeno količino pri izbranem izdelku in izpolni obrazec z osebnimi podatki. Nato potrdi splošne pogoje uporabe in izbere »NAPREJ«, s čimer je v primeru plačila po povzetju uspešno oddal naročilo. V primeru plačila s kreditno kartico je uporabnik uspešno oddal naročilo, ko po potrditvi plačila s kreditno kartico pride na spletno mesto Mojeoko.

Informacije o ceni izdelkov, poštnini in roku dobave naročenih izdelkov so na voljo na naročilnici.

Takoj, ko INSPHARMA d.o.o prejme naročilo, posreduje Trgovcu vse potrebne podatke za pošiljanje izdelkov. Trgovec pošlje kupcu potrdilo o naročilu v elektronski obliki na naslov elektronske pošte, posredovan ob naročilu izdelkov.

Ob prejemu naročenih izdelkov kupec prejme tudi podatke o naročilu v pisni obliki.

6.2. Naročilo potrjeno

Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave kontaktira uporabnika (kupca) tudi drugače, na način,  ki ga je uporabnik dovolil, oz. prek kontakta, ki ga je navedel ob nakupu. Ob potrditvi naročila Trgovec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 6).

6.3. Blago odpremljeno

Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi. V elektronskem sporočilu iz prejšnjega stavka Trgovec pouči uporabnika (kupca) tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.

6.4. Podatki o naročilu

Dostavljenim izdelkom, pri katerih je kupec fizična oseba, Trgovec priloži pisen dokument, ki obsega naslednje podatke:

  • podatek, da je prodajalec eVitix d.o.o., Šmartinska cesta 53, 1000 Ljubljana;
  • podatek o kupcu: ime, priimek in naslov, kontaktni podatki za dostavo;
  • podatek o naročenih izdelkih;
  • cena izdelkov, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami;
  • strošek kupnine
  • strošek dostave;
  • naslov za dostavo (v primeru, da se le–ta razlikuje od naslova kupca);
  • podrobnejša ureditev plačila;
  • podatek, da zaradi svoje narave, nekateri izdelki, naročeni prek spletne strani mojeoko.si, niso primerni za vračilo skladno s 43. č členom Zakona o varstvu potrošnikov;
  • naslov, kamor se lahko pošljejo ugovori, pripombe, zahtevki in izjave.

7. Dostava

Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Dostava je možna samo na naslove v Republiki Sloveniji. Pogodbena partnerja Trgovca za dostavo pošiljk sta navedena ob zaključku nakupnega procesa. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.

V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri ponudniku.

8. Kupoprodajna pogodba

Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Trgovca kot za uporabnika (kupca).

9. Napake, vrnitev, zamenjava izdelkov

  • Zaradi svoje narave, izdelki, naročeni prek naročilnice Mojeoko, niso primerni za vračilo skladno s 43. č členom Zakona o varstvu potrošnikov. To določilo se ne uporablja v primerih napake ali dostave napačnih izdelkov.
    Izdelki, ki so na voljo v spletni lekarni, pripadajo kategorijam zdravil, prehranskih dopolnil, medicinskim pripomočkom in otroški hrani. Ti izdelki lahko prihajajo v stik s telesom in telesnimi tekočinami, za nekatere pa je potrebno tudi hranjenje pri kontrolirani temperaturi. Zato vračilo naročenega blaga NI mogoče.
  • Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), stranka kontaktira Trgovca na enega od navedenih kontaktov (telefon ali e-pošta) in Trgovec bo uredil prevzem ter nadomestilo izdelkov z ustreznimi, na stroške Trgovca. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo v neodprti in nepoškodovani embalaži.
  • Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti Trgovca v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej Trgovca v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico. Trgovec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen.
  • Če je ob prevzemu pošiljke opazno, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Takšen paket je potrebno osebno dostaviti na najbližjo pošto v enakem stanju kot ob prevzemu, poštni uslužbenec pa bo izpolnil Zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
  • Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in Trgovcu omogočiti, da stvar pregleda.
  • Potrošnik ali kupec, ki je Trgovca pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od le-te v dveh letih od oddaje obvestila o napaki zahtevati, da:
    • odpravi napako na izdelku ali
    • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
    • izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali
    • vrne plačani znesek.
  • V vsakem primeru ima potrošnik oz. kupec tudi pravico, da od Trgovca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih izdelkov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.

Kontaktni podatki za reklamacije: eVitix d.o.o., Šmartinska cesta 53, 1000 Ljubljana.
Elektronska pošta: info@evitix.com
Telefon: 01 29 26 027

10. Odgovornost

Izdelki za oči se uporabljajo samo po nasvetu strokovnjakov s področja medicine, farmacije ali strokovne osebe, ki je odgovorna za zdravje oči.

INSPHARMA d.o.o ali Trgovec ne odgovarjata za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali ponudnikov poti oz. infrastrukture, ki jo uporablja naročilnica Mojeoko (npr. izpad delovanja medmrežja).

INSPHARMA d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Trgovec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini.

Čeprav se INSPHARMA d.o.o. trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

11. Varstvo osebnih podatkov

Z vpisom osebnih podatkov v naročilnici Mojeoko uporabnik dovoljuje, da INSPHARMA d.o.o. kot upravljavec zbirke osebnih podatkov vse zgoraj posredovane podatke in podatke o vsebini nakupov obdeluje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). INSPHARMA bo za potrebe izvedbe naročila in dostave izdelkov iz naročilnice Mojeoko odstopil pogodbenemu partnerju (Trgovcu) potrebne osebne podatke uporabnikov. Partner bo s prejetimi osebnimi podatki, potrebnimi za izvedbo dogovorjene storitve, ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

INSPHARMA d.o.o. zagotavlja, da osebne podatke uporabnikov naročilnice Mojeoko vse ostale podatke, zbrane v postopku nakupa, ščiti pred razkritjem in posredovanjem nepooblaščenim tretjim osebam. Vsi osebni podatki uporabnikov so zaupni.

Podatki iz uporabnikovih spletnih sej se hranijo za namen statistične obdelave spletne strani, ki je del spletnega naročila, zagotavljanja aktivnosti seje oz. lažje uporabe naročilnice v primeru prekinitve seje Podatki iz sej se lahko posredujejo vzdrževalcu spletne strani, vzdrževalcu sistema in strojne opreme.

Podatki o nakupih se zbirajo z namenom dostave naročenih izdelkov, izstavitve računa in reševanja morebitnih reklamacij. Zbiranje osebnih podatkov je nujno za izvršitev pogodbe.

Soglašam, da INSPHARMA d.o.o. ali za to pooblaščene družbe v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov obdelujejo moje osebne podatke za neomejeno časovno obdobje za obveščanje o novostih, ugodnostih, nagradnih igrah in dogodkih. Od e-novičnika strani Mojeoko se lahko kadarkoli odjavite. Seznanjen sem z opredelitvijo namena obdelave in dovoljujem obveščanje na svoj elektronski naslov.

12. Varnost

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovec v te namene uporablja 256-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbijo pooblaščeni spletni sistemi. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Trgovca.

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

13. Politika zasebnosti

Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna tukaj.

14. Pritožbe, spori in uporaba prava

INSPHARMA d.o.o. in Trgovec spoštujeta veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže po elektronski pošti. V primeru težav ali želje po pritožbi uporabnik (kupec) kontaktira Trgovca prek elektronskega poštnega naslova prek klepeta za podporo strankam na naši spletni strani. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in rešitev jamčevalnega ali garancijskega zahtevka razrešil v zakonsko določenem roku. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) po 51. členu ZPP za to odgovorno krajevno pristojno sodišče, na območju katerega bi bilo treba izpolniti obveznost, ki je predmet spora.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko pravo.

 Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

 14.1 Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi INSPHARMA d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. INSPHARMA d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, v skladu z zakonom na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

15. Spremembe splošnih pogojev poslovanja

INSPHARMA d.o.o. in Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine INSPHARMA d.o.o., in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani Mojeoko. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo podjetju INSPHARMA d.o.o. sporoči preklic.

© 2025 Mojeoko. Vse pravice pridržane.
Izdelava spletnih strani qStom.si
Oblikovanje Starfinity